Třicetidenní knihobraní #9

června 18, 2013


Třicetidenní knihobraní je projekt od VeEee, jehož cílem je každé dva dny zveřejnit článek s knihou na dané téma. Kniha musí být v knihovničce - ať už mé, nebo rodinné - nebo ve čtečce. Knihy se nesmí samozřejmě opakovat.

17. - 18. června
9. Kniha s nejošklivější obálkou

...aneb další téma, na které se těžko hledá kniha. Já osobně si většinou kupuji knihy, které mají už pěknou obálku, nebo se mi ze začátku nelíbí a prostě časem si na ně zvyknu. A tak to prostě je pokaždé. Ovšem, nechtěl jsem vynechat nějaké téma, takže jsem hledal v knihovničce a hledal, dokud jsem nenašel v zadních částech (kde vyhazuji schovávám starší knihy) knihu, která se sice tak moc na tento post nehodí, ale pro mě je prostě nesympatická do teď. A není to nic jiného než kniha Bella a strašidlo!


Ale vždyť si teď řeknete: "Ta obálka je ale pěkná!". No ano, svým způsobem pěkná je, ale mě se prostě nelíbí. Je možné, že k tomu napomohl fakt, že jsem tuhle knihu dostal jednou zadarmo ve škole a hned jsem ji začal číst. Při čtení jsem nechápal tři čtvrtiny knihy. Chápete to? Jasně, byl jsem mladý (ehm...) ale i tak... Už podle toho, o čem kniha je, bych tipoval, že je tak trochu pro děti. Jenže já to vůbec nepochopil! Doteď vím, že se tam řešil nějaký maník, který běhal v noční košili, či co... A tahle obálka je prostě divná. Nemohu prohlásit, že je hnusná, ale řekněme si na rovinu, viděl jsem i lepší... 8)



You Might Also Like

3 komentářů

Statistika

TOPlist