Třicetidenní knihobraní #4

června 07, 2013


Třicetidenní knihobraní je projekt od VeEee, jehož cílem je každé dva dny zveřejnit článek s knihou na dané téma. Kniha musí být v knihovničce - ať už mé, nebo rodinné - nebo ve čtečce. Knihy se nesmí samozřejmě opakovat. :)

7. - 8. června
4. Kniha, která mě svým koncem "zvedla ze židle"
Určitě všichni známe knihu, která nás svým koncem doslova naštvala, zarazila, rozplakala... Sám jsem se divil, že jsem dokázal takovou knihu vybrat hned, když jsem si dnešní téma přečetl. Bylo to až podivně lehké. Hned jsme věděl, že právě Kněžka od Michaela Scotta se stane takovouto knihou. 


Ti, kdo četli ví, že Michael Scott nechává otevřený konec u každého dílu, ale to, co udělal v tom poslední se prostě nedalo snést. Chtěl jsme křičet, trhat stránky a já nevím co všechno! Celou dobu si se čtenářem zahrává a potom udělá takovou... věc a obrátí celý můj život vzhůru nohama. Nyní už chápu, proč se stalo to a to a kdo byl kdo. Finální bitva na Atlantídě nabrala nečekané obrátky a osudu různých hrdinů se propletly v nečekaných situacích... Po přečtení jsem měl prostě pocit, že to psychicky nevydržím a zhroutím se. Takovýto konec nejen samotné knihy, ale celé série...! Ne, tohle už nechci nikdy zažít, protože by se mi opravdu mohlo něco stát... 





You Might Also Like

12 komentářů

  1. To sis mohl nechat na "kniha, u níž jsem se bál o své zdraví". Jak je přesně to téma, nevím. :)
    Je milé tohle číst. S ironií. Alchymistu a další díly mám v plánu, kamarád slíbil, že mi je půjčí... a vědět, že to dopadne tak, že kniha zvedne čtenáře z židle... paráda! Už takhle nevím co číst a teď mám další položku na "urgentní". :D Obecně tam jsou ne ty knihy, které mají nejlepší hodnocení, ale u nichž vím, že se něco stane a nevím co... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mohl... :D
      Doufám, že ti ty knihy půjčí kamarád co nejrychleji! Protože každý díl je strašně otevřený a nejlepší je mít všechny pohromadě, ať můžeš začít hned po dočtení číst další díl. Tahle série by se měla přenést na první místo na tvém seznamu "urgentní"! :D A rozhodně se nudit nebudeš. Rozhodně...! :D

      Vymazat
    2. No, to zase ne. :D Prázdné místo a dívka z nočních můr jsou přednější, to je přeci jenom druhý díl série, chci to dokončit. :D Ale potom, než začnu s Malazskou knihou padlých bych mohla, to alespoň není tak strašně moc tlusté. :D (ne, že bych neměla ráda tlusté knihy, ale zabere to víc času. :D)

      Vymazat
  2. To jsme rád a doufám, že se budou líbit i díly další! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Další série, kterou bych si mohla přečíst, koukám, že jsem hrozně pozadu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla bys, to teda! :D A ano, pozadu trochu jsi, protože tohle je povinnost! :D

      Vymazat
  4. Je tahle série dobrá? Ty obálky na mě pokukují vždy když jdu do knihovny, ale nějak ne a ne se k nim dostat blíž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já za sebe ti řeknu, že je tahle série skvělá! Ty obálky se mi strašně líbí a já osobně doufám, že se k celé sérii dostaneš! :)

      Vymazat
  5. já se té sérii tak nějak úspěšně vyhýbám už delší dobu a ty pak napíšeš něco takové? Ještě mě donutíš si to přečíst. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak si to můžeš dovolit!? Vyhýbat se něčemu takovému!? Však to je skvělé! Musíš si to přečíst! Teď hned! :D :D :D

      Vymazat
    2. ha, odolala jsem a mám doma tolik knih, že na to ani nepomyslím! :P ... :D

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Statistika

TOPlist