Třicetidenní knihobraní #13

června 27, 2013


Třicetidenní knihobraní je projekt od VeEee, jehož cílem je každé dva dny zveřejnit článek s knihou na dané téma. Kniha musí být v knihovničce - ať už mé, nebo rodinné - nebo ve čtečce. Knihy se nesmí samozřejmě opakovat.

25. - 26. června
13. Kniha, kterou si závidím


Kniha, kterou si závidím... Hm... Já se tak nějak nerad chválím tím, co mám doma a k tomu se taky vážně to, že si prostě vezmu knihu do klína, začnu ji hladit a říkat si: "Ty jsi můj milášššek". Takhle prostě nefunguji. Každá kniha je pro mě vzácnost a já nevidím jakýkoli důvod se k nim vázat tak silně, že bych se právě nějakým kouskem chválil přede všemi. Ale jelikož nechci, aby byl článek prázdný, rozhodl jsem se sem přeci jenom nějakou knihu dát... Trvalo mi to vážně dlouho, ale nakonec jsem vzal to, co mě napadlo jako první. Moje první myšlenka směřovala k Prázdnému místu...


Sám ani nevím, proč jsem si vybral právě tuto knihu. Prostě mě nějak napadla a já si řekl, proč ne? Každý určitě o knize slyšel. Někomu se líbila, někomu ne. Nevím, jak na tom budu já, protože jsem knihu ještě nečetl, ale rozhodně se k tomu chystám, protože Rowlingová... je prostě Rowlingová. Já vím, že nemohu knížku soudit za to, co napsala předtím, ale někde hluboko cítím, že by se mi to snad mohlo i líbit... :) Bude to taková ta změna a já doufám, že k lepšímu. A přeci jen, konečně si dám nějaký ten oddych od maratonu Meče pravdy... :D




You Might Also Like

1 komentářů

  1. Chci si přečíst, takže ještě nevím, jestli ti ji závidím, každopádně jsem na ni zvědavá. :D

    OdpovědětVymazat

Statistika

TOPlist