Třicetidenní knihobraní #5

června 09, 2013


Třicetidenní knihobraní je projekt od VeEee, jehož cílem je každé dva dny zveřejnit článek s knihou na dané téma. Kniha musí být v knihovničce - ať už mé, nebo rodinné - nebo ve čtečce. Knihy se nesmí samozřejmě opakovat. :)

9. - 10. června
5. Kniha, jejíž hlavní hrdinka je absolutně nemožná

Abych se přiznal, na začátku jsem měl v plánu použít úplně jinou knihu. Když jsem se ale nad tímto tématem zahloubal trochu více (dovolte mi se zasmát), tak jsem dospěl k názoru, že použiji jinou knihu. Ti, co četli, ví, že se nemůže jednat o jinou knihu než Mayské proroctví - Zápas o osud lidstva!


Tato kniha se dostala určitě i k ostatním. Podle anotace to vypadá jako něco skvělého, ale vnitřek je tak trochu slabší. Ovšem to, s čím nikdo nepočítal, je Caity, v roli hlavní hrdinky...
Caity. Dokonalost sama o sobě, nemyslíte? Má hrad a vlastní opičku. Má skvělé a nadané rodiče, kteří ji dovolí vše, na co pomyslí. Ona sama je nadaná, krásná, chytrá, všehoschopná a já nevím co všechno ještě. No není to nádhera? Mít vše a cítit se jako superhrdina. Ach ano, v lidském světě, kde se příběh odehrává, by se tohle stát nikdy nemohlo. Ale, v knize může. Caity je nejen dokonalá, ale po první polovině knihy začne lézt pěkně na nervy a její dokonalost přivádí čtenáře do stavu šílenství. Popravdě, po první knize jsem si řekl, že by to mohlo ještě jít, ale v druhém díle je opět. A ještě dokonalejší!! Myslíte, že to není možné? Tak to se velice mýlíte. V této knize je totiž možné všechno... Nikdy ji nepochopím, stejně jako to, proč autorka vytvořila právě takovou dokonalou osobu...



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Nečítala som a ani sa nechystám 8D

    OdpovědětVymazat
  2. Aspoň ta Caity má něco v hlavě :D Jinak souhlasim, je to rozmazlená dokonalá káča :D

    OdpovědětVymazat
  3. Druhý díl už jsem ani raději nečetla, obávala jsem se nejhoršího a recenze pro fragment by nemusela dopadnout zrovna dvakrát normálně. Tím neříkám, že píšu jenom kladné recenze, naopak u téhle knížky jsem byla kritická též, ale bojím se, že kdybych četla druhý díl, moc by nechyběla a v recenzi by stálo něco jako: ABSOLUTNĚ NEVHODNÉ. CAITY JE HROZNÁ KRÁVA a tak podobně :D

    OdpovědětVymazat
  4. Som v pokušení nechať si od tejto knižnej hrdinky zožrať nervy ale sama dobre viem, že odtiaľ potiaľ. Pud sebazáchovy mi ešte funguje. Našťastie. x)

    OdpovědětVymazat
  5. hey ne asi, tohle je strašná kráva ta holka hej :D vždycky mě úplně rozohní :D nechápu jí, všechno jí autorka naservírovala pod nos, rodiče, co náhodou luští hlavolamy a prostě rozumíš mi ne? :D

    OdpovědětVymazat

Statistika

TOPlist