Třicetidenní knihobraní #12

června 24, 2013


Třicetidenní knihobraní je projekt od VeEee, jehož cílem je každé dva dny zveřejnit článek s knihou na dané téma. Kniha musí být v knihovničce - ať už mé, nebo rodinné - nebo ve čtečce. Knihy se nesmí samozřejmě opakovat.

23. - 24. června
12. Kniha s nejhezčí obálkouTohle byla jasná volba. Sice zastávám názorů, že každá kniha má krásnou obálku svým vlastním způsobem. Doma mám poměrně hodně kousků, u kterých bych mohl oči nechat, ale nejvíce mě asi okouzlila obálka, kterou Argo doslova vyčarovalo z ničeho. Protože něco tak pěkného.... Ano, tušíte správně. Nejedná se o nic jiného než o obálku ke knize Sto tisíc království


Jo, jsem na tuhle knihu moc zainteresovaný. Jsem strašně rád, že se mi podařilo knihu splašit na recenzi a přečíst si ji, protože jak se znám, než bych se ke knize dostal, rozpadla by se v propadlinách času. Obálku jsem už viděl na internetu, ale když mi kniha došla domů... Zíral jsem. S pusou dokořán. Argo si totiž nádherně s obálkou vyhrálo a celkově to působí tak tajemně... Přesně tak, aby to k samotné knize pasovalo! Protože ti, co četli ví, že se nejedná o takovou tu světlou pohádku... Nejen, že se krásně vyjímá v knihovničce, ale s odstupem času bych řekl, že je stejně skvělá, jako originální obálka. Jsem opravdu zvědavý, jak si v nakladatelství poradí s další obálkou... A nemusím opakovat, že se na druhý díl těším, že ne? :P 



You Might Also Like

6 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Vážně? Tak potom, jak ho dostaneš, pošli zprávu a já se ti tam hned nastěhuji, ano? :D

      Vymazat
  2. Doufám, že tuhle knížku brzo pořídí do naší knihovny. Ta obálka je opravdu nádherná ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám s tebou, protože nemohu jinak než pouze souhlasit...! :) Argo si opravdu krásně s obálkou vyhrálo, no...:)

      Vymazat

Statistika

TOPlist