Třicetidenní knihobraní #8

června 15, 2013


Třicetidenní knihobraní je projekt od VeEee, jehož cílem je každé dva dny zveřejnit článek s knihou na dané téma. Kniha musí být v knihovničce - ať už mé, nebo rodinné - nebo ve čtečce. Knihy se nesmí samozřejmě opakovat. 

15. - 16. června
8. Kniha, kterou nemohu dočíst do konce

Tak zato tady byl výběr jasný. Ještě doteď mám v knihovničce knihu, ve které ještě stále vězí záložka a já se bojím knihu začít číst potřetí, protože předešlé dva pokusy jaksi... ehm... nevyšlo, no. Pamatuji si, že když jsem knihu dostal (myslím, že jsem měl tak... 8 let?) tak jsem se bál toho velkého formátu. Dnes knihy v takovýchto formátech normálně vyhledávám, ale v té době jsem se toho bál. A když jsem začal číst knihu podruhé, tak jsem to prostě nějak odložil a tak to zůstalo doteď a určitě ještě dlouho zůstane... Hold, Čaroděj půlnoci mi nějak nešel, no.


Proč mi ale kniha nešla? To nedokážu říci. Podle mě se uvnitř skrývá hodně skvělý příběh, ale já jsem prostě asi dost líný tu knihu otevřít a taky se trochu bojím, že to zase začnu číst a opět nedočtu. Vždy jsem skončil na nějaké 50té stránce a tím to pro mě skončilo. Abych se ale přiznal, necítím nějaké silné nutkání knihu v nejbližší době číst. Mám doma knihy, které si mou pozornost zaslouží více (ehm...), takže jestli se mi to někdy podaří, jediné, co mi zbývá, zatnout zuby a překonat onu temnou padesátou stránku... Jedním z možných dalších faktor bylo jméno autora. V té době jsem knihy moc nemusel (jak jsem mohl být tak blbý!?) a když jsem viděl ruské jméno, tak jsem to jaksi... odhodil. Nebojte, já proti ruským, německým, polský a ostatním autorům nic nemám. Jak říkám, v poslední době je spíše více vyhledávám než ty české... :D

You Might Also Like

1 komentářů

  1. už jenom podle té obálky bych jí asi nemohla jen tak dočíst :D

    OdpovědětVymazat

Statistika

TOPlist