Třicetidenní knihobraní #14

června 27, 2013


Třicetidenní knihobraní je projekt od VeEee, jehož cílem je každé dva dny zveřejnit článek s knihou na dané téma. Kniha musí být v knihovničce - ať už mé, nebo rodinné - nebo ve čtečce. Knihy se nesmí samozřejmě opakovat.

27. - 28. června
14. Kniha, při kterém jsem se bál o své zdraví

Mám se přiznat? Takových knih existuje opravdu hodně. Třeba nějaká kniha od Michaela Scotta... Tam jsem většinou popadal dech po konci ještě pár minut. Nebo třeba Hvězdy, Jsem roztříštěná a mnoho, mnoho dalších. Když jsem tak stál před knihovničkou (která potřebuje mimochodem pořádný úklid), tak jsem si uvědomil, že nevím, jakou knihu vybrat. Sám ani opět nevím, proč jsem si vybral zrovna Hostitele... Asi nějaká slabší chvilka, no...


Nechtějte po mě vědět, proč jsem si zrovna vybral tuhle knihu. Sám to totiž nevím. Abych se přiznal, ten milostný trojúhelníček mě mě moc nebral a spíše jsem se zaměřoval na ten skvělý děj, který si pro nás Stephenie Meyer připravila. I když mi první stránky ubíhaly pomalu, začalo se to zlepšovat a od konce knihy si ani neuvědomuji, jak se mi podařilo dostat ke konci. Konečně jsem se dostal k nějaké jiné zápletce, než zachránit svět. Jasně, o záchranu světa tam šlo, ale tak... nějak jinak. Příběh byl napínavý a ke konci jsem se tak trochu bál, co se vlastně s hlavní hrdinkou stane. A ten konec mě dostal, takže jmi trvalo nějakou dobu, než jsem dokázal napsat smysluplnou recenzi. Takže asi tak. Bylo to prostě skvělé a ten konec byl opravdu na vyvolání kritických stavů. :D




You Might Also Like

3 komentářů

  1. Jojo. Hositel je úžasná kniha! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hostitele miluju :) Je to jedna z nejlepších knížek, které jsem přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úplne s tebou súhlasím... boli tam samé momenty, ktoré nás, čitateľov držali v napätí :)

    OdpovědětVymazat

Statistika

TOPlist