Třicetidenní knihobraní #1

června 01, 2013


Třicetidenní knihobraní je projekt od VeEee, jehož cílem je každé dva dny zveřejnit článek s knihou na dané téma. Kniha musí být v knihovničce - ať už mé, nebo rodinné - nebo ve čtečce. Knihy se nesmí samozřejmě opakovat. :)

1. - 2. června
1. Kniha, kterou nedám ani za milion 

Řeknu vám, tohle bylo sakramentsky těžké! Doma mám strašně hodně knih, které bych nikdy nikomu nedal. Proto jsem taky deset minut stál před knihovničkou a pomalu si projížděl všechny tituly, které bych nikomu nepůjčil, nedal, neprodal... (ne, vůbec nejsem zlý :D). Nakonec jsem si ale vybral - skoro všemi - známou knihu: Hvězdy mi nepřály od Johna Greena. 
Tahle kniha se mi líbila. A strašně. Myslím, že je to taky způsobeno tím, že jsem nečetl hodně takhle zaměřených knih a po dlouhé době, kdy jsme četl fantasy, tohle přišlo vhod a právě toto dílo by se dalo považovat jako jedno z těch, které se zaobírá skutečným životem a problémem. Často si tak říkám, že bych si měl více takových knih pořídit a odpočinout si od těch akčních knížek. (A že jich mám doma dost!) 

Po přečtení jsem byl strašně rád, že jsi si právě tuhle knihu pořídil. Nikdy bych ji nikomu nepůjčil, protože se o ni bojím, že by se mi už nemusela vrátit. Nepřeháním. Párkrát se mi to už stalo a stačilo. Ale kdyby se ztratila tato kniha, tak bych asi vraždil! :D

You Might Also Like

12 komentářů

  1. tohle bych si taky mohla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tys Hvězdy ještě nečetla? Tak to držím palce, ať se k nim dostaneš co nejdříve!! :) Je to opravdu pěkná kniha! ;)

      Vymazat
    2. Nečetla no :D přiznám se že je to na mě drahá knížka, musím nejdřív našetřit :D

      Vymazat
    3. Tse! :D Tak tím pádem to ale chápu... Přesto... :D

      Vymazat
  2. Tak tohle je výborný výběr :) Knihu jsem četla, ale doma ji nemám...plánuji si ji co nejdříve pořídit. John Green je Spisovatel s největším S na světě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Rozhodně si ji pořiď, protože v poličce se náramně vyjímá! ;) A souhlasím!!!

      Vymazat
  3. Ešte stále sa na knihu nejako nechystám 8D aj keď samozrejme je určite skvelá.

    OdpovědětVymazat
  4. Už aby bylo vysvědčení a tahle knížka dominovala i mé poličce! Mám tu spostu knih, které bych neprodala... vlastně všechny Ke každé se váže nějaká vzpomínka a i když se mi kniha zrovna nelíbila, nedala bych jí! Proto tu mám i dětské pohádky, které odmítám šoupnout na půdu. Co se půjčování týče, mám knihy, u nichž se zdráhám. Ale dobrým přátelům, u nichž vím, železného mu s knihou nic neprovedou bych půjčila skoro všechno. Kromě Hunger Games, kde mám všechny tři díly v těch úžasných deskách a knihy: Harry Potter a filmová kouzla. :) A asi ještě od Míši Burdové první díl Syna Pekel. Mám ho od autorky podepsaný, což pro mě opravdu dost znamená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, vysvědčení je za dveřmi! :)
      Musím souhlasit, protože i u mě se ke každé knize poutá nějaká historka a nikdy bych žádnou nedal. Já osobně mám s půjčováním špatné zkušenosti a půjčuji - jak ty - pouze těm nejvěrnějším kamarádům, u kterých vím, že mi knihu vrátí v původním stavu. :) Na HG se chystám, stejně jako na Syna Pekel. Osobně závidím, že máš i podpis!! :);)

      Vymazat
    2. Byla jsem na tom křestu... a je to právě kniha, ke které se váže nejsilnější zážitek. Třeba ti taky nějaká beseda vyjde a budeš mít i podpis :)

      Vymazat
    3. Byla jsem na tom křestu... a je to právě kniha, ke které se váže nejsilnější zážitek. Třeba ti taky nějaká beseda vyjde a budeš mít i podpis :)

      Vymazat

Statistika

TOPlist