Třicetidenní knihobraní #10

června 21, 2013


Třicetidenní knihobraní je projekt od VeEee, jehož cílem je každé dva dny zveřejnit článek s knihou na dané téma. Kniha musí být v knihovničce - ať už mé, nebo rodinné - nebo ve čtečce. Knihy se nesmí samozřejmě opakovat.

19. - 20. června
10. Kniha, která už vážně nevoní novotou
Chvíli mi trvalo, než jsem tuhle knihu našel. Věděl jsme, že ji někde v knihovničce mám, ale právě kvůli tomu, že už je poměrně dosti stará, jsme se rozhodl ji někde založit a po dlouhou dobu jsem nevěděl, kde vůbec je.  Přeci jen, nepotřeboval jsem ji, takže jsem neviděl důvod, proč ji vůbec hledat. Díky VeEee jsem se ale přinutil trochu přehrabat knihovničku a našel jsem ji. Byla na ni už pěkná vrstva prachu, ale ještě stále žije a nerozpadává se! Hold, Osud národa je (prozatím) nesmrtelný...


Ani nevím, jestli má kniha nějaký přebal. Jednou, když byla na náměstí nějaká akce, se rozdávaly knihy zadarmo. Jasně, proč se tou hromadou neprohrábnout, že? Bohužel k mému zjištění se jednalo o vážně staré  knihy, které vycházely v době, kdy lidé u nás slovo "fantasy" neexistovalo. (Dobře, existovalo, ale víte, co myslím... Musí se navodit správná atmosféra!). Takže jsem se prohraboval dále a najednou našel tohle. Dodnes nevím, proč jsem si knihu vzal společně s nějakým výtiskem encyklopedie, kde se autor podrobně rozepisoval o bozích a mayské kultuře. A stejně tak, jako nechápu důvod toho, že jsme si knihu přitáhl, stejně tak jsem knihu nepřečetl. Začal jsem, ale po pár stránkách jsem to prostě vzdal. Dodnes ani nevím, o čem ta podivná kniha je... :D Ale někdy plánuji, že bych se i na tohle mohl podívat... Ovšem, kdy se mi to podaří, je pro mě záhadou...




You Might Also Like

1 komentářů

  1. já úplně miluju rozdávání knih, i starých, zadarmo, už jsem si domů přitáhla Bílého tesáka ve slovenštině, Cirkus Humberto, jeden výtisk ilustrovaných pohádek (miluju pohádky. x)) a Romaneta od Arbese. Jop, a Staré pověsti české! Vždycky mi udělá strašnou radost, když najdu knihu, která mě zaujala ve škole. :))
    K tvé knize... ten název zní, hm, zajímavě. :D

    OdpovědětVymazat

Statistika

TOPlist