Třicetidenní knihobraní #11

června 21, 2013


Třicetidenní knihobraní je projekt od VeEee, jehož cílem je každé dva dny zveřejnit článek s knihou na dané téma. Kniha musí být v knihovničce - ať už mé, nebo rodinné - nebo ve čtečce. Knihy se nesmí samozřejmě opakovat.

21. - 22. června 
11. Nejnovější přírůstek v knihovničce 

No... Poslední dobou si moc knih nekupuji. Ano, ano, taky se divím, ale těch třicet knih, co čeká na přečtení, je už poměrně vysoké číslo a já to musím trochu roztřídit. Přeci jen, když začnu chodit na střední, knihy budou luxus, který si budu moci dovolit jedině o víkendu. A abych se přiznal, ta kupa na stole, židli a u postele mě začíná děsit. Mám toho prostě moc na přečtení a to ani nepomýšlím na ty knihy, které si chci jako RC pořídit o prázdninách... :D No, ale zpět k věci. Nejnovější knihou, kterou jsem si pořídil, je asi... Možná Avena: Skrytá


Abych věc přivedl na pravou míru, knihu jsem si vlastně nepořídil já, ale Fantasya, která mi knihu poslala na recenzi. Už teď jsem četl jak na GR, tak na jiných blozích rozporuplné recenze. A čím více čtu různé recenze, tím více se na knihu těším! Nevím proč, ale takhle to je vždy. Čím více je kniha rozporuplná, tím více mě to ovlivňuje si ji přečíst. :D Samozřejmě, nepočítáme upíry, protože ty mi zrovna nějak nesedí... 
Kniha mě především ale zaujala tím, že ji napsala Marianne Curley, která je taktéž autorkou o Strážcích času. Tuhle sérii jsem sice ještě nedočetl, ale mám doma první a druhý díl, z toho jeden přečtený. A musím říci, že jsem byl nadmíru spokojen. Jedná se sice o námi známe téma "andělé", ale stejně se na knihu těším. A nerozmluví mi to ani tisíc recenzí, že kniha nestojí za přečtení! Protože takhle to bylo i u Dcery kostí a dýmu... Četl jsem hodně recenzí, že kniha je průměr, nic moc a podobně, takže jsem od toho upustil. Nakonec jsme knihu dostal na recenzi a ejhle! Kromě toho divného jména Kazimír to byl skvělý příběh! Takže doufám (doufám! doufám! doufám!) že stejně to bude právě i u téhle knihy... :3

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Uvidíš, třeba se ti to bude vážně líbit. Každopádně jsem zvědavý co na to řekneš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja chodím na strednú a tiež na umeleckú a očividne si ten čas na knihy dokážeš nájsť, takže... to zvládneš! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi ma to láka prečítať si ju... už len kvôli tejto úžasnej obálke
    Neboj, je pravda, že trošíčka sa ti obmedzí čas na knihy, ale aj na strednej si na ne dokážeš nájsť čas... ja čítam knihy tak ako som bola zvyknutá a to som na gymnáziu, takže ty to určite zvládneš :)

    OdpovědětVymazat

Statistika

TOPlist