On My Wishlist #7

února 02, 2013

Meme z dílny Book Chick City

Úkolem tohoto meme je zveřejnit pár knih, které si chci v nejbližší době pořídit. Na toto meme jsem narazil u Syki z Knižního doupěte.
Řekl jsem si, proč bych se do dalšího meme nezapojil. Přeci jen, když zveřejňuji jenom recenze, je to trochu nudné. Musím to nějak oživit! :)

Ten, kdo stojí v koutě 
Stephen Chbosky 

Tahle kniha vypadá prostě... skvěle! Žádná přeplácaná obálka a působí tak nějak klidněji, než jiné obálky. Námět se mi zdá taktéž zajímavý a popravdě, chci si dát od fantasy na chvíli pokoj. A myslím, že tahle knížka je to pravé, co potřebuji! Nesmím taky opomenout skvělé komentáře na GR, které mě ke knize dovedly! :) 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Kamarádka mi ji už v pondělí donese. Hrozně se na ni těším. Ten film je taky skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film jsem neviděl, ale raději si přečtu knížku a až potom se na to kouknu... Přeci jen, řídit se podle knihy je lepší než podle filmu :)

      Vymazat

Statistika

TOPlist