Šílenství obálek #1

února 11, 2013

Meme z dílny Zuzzi

O co by šlo? Jak už název napovídá bylo by to Šílenství obálek. Úkolem by bylo, vyfotit nebo si sehnat fotky dvou nebo více knih ze stejné série a porovnat je...

Tenhle projekt se mi opravdu zamlouvá... Knížky fotím rád (kdo taky ne, že?) a když jsem se o tomto meme dozvěděl, řekl jsem si, proč bych ho nezkusil zavést i u mě na blogu. 
S prvním článkem do tohoto meme jsem se rozhodl si vybrat obálky Lovkyně snů...


O téhle sérii určitě každý slyšel, nebo ji už četl. První, co hned bije do očí jsou obálky. Pojďme se na všechny tři podívat zblízka...


Seznámení:
Všechny tři díly mají základní prvky. Stejné oči u každého dílu. To, čím se ale liší jsou odstíny. První díl je laděn do fialové, druhý do modré a třetí do růžové. Liší se taky základním předmětem, který tak nějak souvisí s příběhem. Trochu mě mrzí, že ty oči zůstávají stejné, ale co už. Po třetím díle si na to ale zvyknete. :D 

Verdikt:
Udělat si jasný žebříček, která obálka je nejhezčí nelze. Opravdu. Každému se líbí něco jiného a nerad bych shazoval oblíbenost obálek jiným. Ale co se týče mně, verdikt zní takto: 
Nejlepší obálkou této série u mě vyhrála obálka číslo 2. Mám modrou rád a svíčka s takovými těmi podivnými vlnami (nebo co to je :D) a ve spojení s tou záhadnou svíčkou to je prostě můj výherce! Ty další dvě - nemohu říct, že jsou škaredé - mi prostě do oka nepadly... Ale co už! Verdikt padl! :)
A jaká obálka se líbí vám? :)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Súhlasím, tiež u mňa vyhrávajú tie modré vlny a sviečka 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se taky nejvíc líbí ta druhá. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta dvojka se mi taky líbí nejvíc. Je to hrozně hezky propracovaný. Ta jednička se mi také docela líbí, ale obálka na třetí díl mě moc nezaujala. :)
    Nicméně, v jedné věci s tebou nesouhlasím (každý holt máme svůj názor a nemůžeme se ve všem shodovat). Mě se naopak líbí, jak jsou na všech třech knihách ty oči. Spojuje to celou sérii, tudíž na první pohled poznáme, že se jedná o stejnou sérii i bez nadpisu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      Konečně! Myslel jsem se, že se nikdy nedočkám! Konečně se našel někdo, kdo vyjádřil svůj názor na více, jak 5 vět :D Jasně, každému se líbí něco jiného, ale já jsem rád, že se našel někdo, kdo si dokázal svůj názor obhájit! :)

      Vymazat
    2. Samotné mi strašně vadí, když čtu komentář o jedné větě, tak se sama snažím psát obsáhle. :) Navíc jsem zjistila, že to krátce ani neumím. :D A když tím udělám někomu radost, tak je to o to lepší. ^^

      Vymazat
  4. Tak zrovna k týhle sérii sem se ještě nedostala, ale obálky, anotace i recenze jsou fakt moc lákavý takže si jí určitě brzy přečtu. Jinak jsem se rozhodla, že se zapojim od tohohle projektu taky :D

    OdpovědětVymazat

Statistika

TOPlist