Měsíční chvástačka: Leden 2013

února 03, 2013

Mesáčna chvástačka je něco jako součet všech knih. Tuto akci začala autorka blogu Judit. Později se MCH roznášela do všech blogů jako nákaza :D Nakonec se dostala i na můj blog.

Jak jsem již říkal, v měsíční chvástačce (zkráceně MCH) jde o to, že si na svůj blog nebo web zveřejníte jakýsi seznam knih, které jste za určitý měsíc dostali, sehnali atd... Více info ZDE
Do MCH patří pouze knihy:
Zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky
  
Nebojte, nemám čtenářský blok. I když... Ne, opravdu ne! Bylo málo času a přeci jen, čeká na mě 21 knížek, takže se pro tuto chvíli musím trochu krotit, protože už teď nevím, kde bych ty nepřečtené knihy odkládal. Takže pěkně si přečtu to, co na mě čeká doma... (I když vím, že knihy si budu kupovat stejně :D) Nevím, jestli kvůli dvěma knihám se vůbec oplácí nahrávat video...
 Pro tentokrát speciálně pro Rodaw! 


Knihy zakoupené:

Knihy darované:

Knihy vyhrané:

Recenzní výtisky:
BZRK (BZRK #1) – Michael Grant
Dcera kostí a dýmu (Dcera kostí a dýmu #1) – Laini Taylor



Anna krví oděná dorazila v době, kdy bylo video hotovo a nechtělo se mi do něj zasahovat, takže bude příště! :)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Jéé takový mladíček :) Ale super recenzní výtisky, hlásím závist! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji ;) Ony obě jsou skvělé! Teda, Dcera zatím rozhodně! :)

      Vymazat
    2. Tak ty knížky vypadají zajímavě. :) Já jsem na tom přesně naopak, za leden jsem si pořídila asi nejvíc knížek, hned po prosinci. :) Nicméně, každá knížka se cení a Dceru taky plánuji si pořídit. Snad to vyjde co nejdřív. :)

      Vymazat

Statistika

TOPlist