On My Wishlist #3

října 27, 2012

Meme z dílny Book Chick City
Úkolem tohoto meme je zveřejnit pár knih, které si chci v nejbližší době pořídit. Na toto meme jsem narazil u Syki z Knižního doupěte.
Řekl jsem si, proč bych se do dalšího meme nezapojil. Přeci jen, když zveřejňuji jenom recenze, je to trochu nudné. Musím to nějak oživit! :)

Ledová pustina by Maite Carranzová 

Četl jsem první díl této série a vůbec mě teda neokouzlil. Nevím, ale první díl by se dal pokládat za nejhorší knihu, kterou jsem od CooBoo četl. Právě proto jsem si dnes vybral druhý díl: Ledová pustina. Doufám, že bude druhý díl lepší, než ten první a po přečtení tohoto dílu se rozhodnu, jestli má cenu v sérii pokračovat, nebo se na to mohu úspěšně vykašlat. :D 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Je zajímavé, že si chceš pořídit právě knihu, jejíž první díl Tě neoslovil. Já to vzdávám ihned po první knize, nejsem schopná po té druhé šáhnout, když se mi nelíbila ta první. Jsem v tomhle strašná. :D
    Tak uvidíš, jak to dopadne... ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, ale slyšel jsem, že další díl je mnohem lepší... Ale uvidím :D Já mám u tohoto dlouhé trvání, než mě to odradí doslova ;)

      Vymazat

Statistika

TOPlist