On My Wishlist #2

října 20, 2012


Meme z dílny Book Chick City
Úkolem tohoto meme je zveřejnit pár knih, které si chci v nejbližší době pořídit. Na toto meme jsem narazil u Syki z Knižního doupěte.
Řekl jsem si, proč bych se do dalšího meme nezapojil. Přeci jen, když zveřejňuji jenom recenze, je to trochu nudné. Musím to nějak oživit! :) Tento víkend zůstaneme u jedné spisovatelky. Vybral jsem si tedy tyto knihy:  
















Sonea: Čarodějova zrada - Trudi Canavan 

Nejvyšší lord - Trudi Canavan 

Já si prostě musím pořídit všechny díly Soney! Díla od Trudi jsou jedním z nejlepších, které patří mezi oblíbence. Nejen, že jsou příběhy fantasy, ale naleznete zde tak od všeho kousek. První díl Soney jsem si okamžitě oblíbil. A už nyní vím, že se na další díly budu ještě hodně těšit! :) 

You Might Also Like

1 komentářů

Statistika

TOPlist