Nakladatelský maraton #1: Fragment

září 16, 2012



Jste velice znudění si jen tak počítat knihy, které máte v knihovničce od jednotlivých nakladatelů? Já taky, nemyslete si. Jenže co kdyby se k tomuto nudnému počítání přidalo trochu legrace a udělal by ses z toho projekt? Doufám, že nebudu sám, kdo se k Nakladatelskému maratonu přidá. ;) Tento projekt pořádá Verča z Books and Smile

Jako první tady máme knihy od nakladatelství Fragment

Celkem mám knih od tohoto nakladatelství dvacet tři. Abych se přiznal, tak většina z této hromady jsou knihy koupené a poslední dobou také knihy recenzní. Jsem samozřejmě velice nakladatelství vděčný, že mi tyto knihy posílá a že mohu právě s nimi spolupracovat! :) 


Kniha, která byla má první je Elyonova země. První dva díly jsou si koupil ještě v době, kdy je Fragment vydával a jako malý jsem je přečetl rychle a těšil se na další díly. Jenže to nějak z mé mysli vymizelo a já časem zapomněl na celý děj. Později jsem si dal re-reading a vše si připomněl + přikoupil další dva díly a momentálně se chystám na ten poslední. Je to taková lehká oddechová fantasy četba a nemohu říci, že patří k těm nejlepším, ale zase ani nejhorším.

Další nejstarší sérii bylo snad Deltora - Lesy hrůzovlády, které jsem si koupil ve výprodeji v Knihcentru. Knihu jsem stále četl a četl a nikdy jsem ji snad nedočetl celou. Nyní jsem se k ní ale vrátil a přečetl ji celou během dvou hodin. Následně jsem si požádal o Deltoru - Jezero prokletí. 

Celá série Percyho Jacksona mě ale okouzlila hned po první knize a já si prostě musel všechny díly dokoupit. Přečetl jsem je okamžitě a vše kolem sebe jsem vypouštěl. Rick Riordan dokázal ve svých knihách dýchat na čtenáře jak historií, tak dobrodružstvím a skvělým příběhem. Jeho první sérii jsem si okamžitě zamiloval a nemohu se dočkat, než si požádám také o další jeho knihy, které budou určitě taktéž zajímavé! :) 

Dále je zde také kompletní série: Letopisy Narnie, které sice nejsou vyfocené, protože jsou tak uloženy, že prostě nejdou vyndat a kdyby se tak stalo, tak se vše, co podpírají zřítí. Tuto sérii jsem si také oblíbil a musel jsem si je koupit, stejně jako první díl Malfurie.  

Recenzních výtisku od Fragmentu v nynější době ještě není moc, ale to se určitě změní! Mezi "recenzňáky" (jak tomu říkám) se může zařadit třeba kniha: Mayské proroctví (recenze)Eragon (recenze) a první dva díly série Lovkyně snů (recenze: I. díl & II. díl), jejíž třetí díl se můžeme dočkat v říjnu roku 2012.  

Lepší pohled na knihy: 


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Elyonovku jsem četla, jak píšeš, nepatří mezi nejlepší ani nejhorší (knihovna). Deltoru (knižní sérii) jsem vyhrabala na Uloz.to a až dokoukám na anime, vrhnu se na ní (sakra, pořídím si knížky, nesnáším čtení z PC). Percyho mám doma první díl, líbil se mi, chtěla bych další. Narnie - stará klasika, ale doma ji nemám (opět knihovna). Ten zbytek vypadá také dobře :);)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S názorem na Eylonovku souhlasím. Deltora je... takové opravdu poklidné čtení :D Pořiď, jen si to pořiď... ;)
      Percy je velice pěkná série a věřím, že se Ti bude líbit :) Narnie... Četl jsem, ale už si nepamatuji na nic :D
      Děkuji ;)

      Vymazat

Statistika

TOPlist