Kouzelná knihovnička | PROSINEC 2013 |

prosince 23, 2013

Další projekt od Abyss z Knižního nekonečna. 
Hlavním úkolem tohoto projektu je se pochlubit svou knihovničkou, kterou jednou ročně nafotíte a ukážete ji světu. Nezáleží na tom, zda máte pouze pár knih, ale účel je ukázat, jaké nádherné kousky přeci vlastníte.

Teď se tak dívám, že poslední článek byl v prosinci roku 2012. Je to vůbec možné? Kde jsem to usnul, že jsem do tohoto projektu nic nového nepřidal celý rok!? Je pravda, že jsem na to nějak zapomněl a tenhle rok utekl nějak strašně rychle, ale... rok... no, jak vidím, tak to budeme muset okamžitě napravit! 

Na začátku jsem myslel, že bych udělal Bookshelf tour, ale z tohohle plánu tak nějak sešlo a rozhodl jsem se, že formou fotek a textu to bude asi lepší. Ještě stále se mě drží nepříjemná zkušenost s předešlými videi a řekl jsem si, že tomu dám ještě nějakou dobu pokoj. Ale jsem rozhodnut se k tomu zase někdy vrátit, akorát otázkou je, kdy vlastně... 

Jelikož jsou ty Vánoce, přišla řada na takový menší úklid knihovničky, protože někteří dobře ví, že poslední dobou se mi ty knihy nakupily a - abych se přiznal - knihovnička byla v naprosto katastrofálním stavu. Knížka tam, druhá zase někde jinde a všechno to bylo tak nějak rozházené, kam se jen podívám. A proto jsem se rozhodl udělat radikální změnu a při úklidu vše přerovnat a tak nějak "dát do kupy". Osobně myslím, že na to, že nemám tolik místa, jak bych si přál, se mi to podařilo poměrně dobře. No, však uvidíte sami! 

 


Taky můžete vidět pohled na celou knihovničku z prosince minulého roku a prosince 2013. Myslím, že nikomu neunikl fakt, že od minulého roku se mi podařilo zabrat jednu celou poličku, která je vyhrazena pouze a jen pro paperbacky. Aktuálně je zaplněna větší polovina, protože... no, přiznejme si, že jsou Vánoce, já dostanu zase nějaké knížky a než se naději, bude místo jenom prchavý sen, o kterém si budu moci jenom nechat zdát. A kromě toho jsem ještě udělal jednu radikální změnu a tou je, že jsem vše přemístil na poličku vedlejší; blíže ke stěně. Z fotek je to sice těžší poznat, ale co už... 

Samozřejmě si prosím vás nevšímejte toho bordelu za knížkami. Jsou tam schované věci, které jsou na vyřazení, avšak díky nedostatku místa je není kde schovat. Knížky na vyřazení samozřejmě slouží jako taková podpěra pro knížky, které vidíte - pro ty se bohužel místo nenašlo... :( 




Taky vidíte, jak se první polička tak změnila? Podle mě prošla opravdu velkou změnou; a to doslova ve všem. Sérii Percy Jackson jsem vyměnil za Goodkindovu sérii Meč pravdy, které sice zabírají hodně místa, ale řekl jsem si, že kvůli dokonalému příběhu, který každá kniha ukrývá, jsem ochotný místo obětovat. Když se ale na to tak dívám, tak si říkám že to těm knížkám ale sluší, nemyslíte? :) 

Tajemství nesmrtelného Nicholase Flamela zůstala na svém místě a myslím si, že v nejbližší době nemíním jejich místo měnit. Přeci jen, první polička je vyhrazené nejen pro obsáhlejší série, ale taky pro knížky, které u mě mají takové... bonusové body a jsou to prostě příběhy, které mě naprosto okouzlily. Kromě toho se zde ale taktéž objevil první díl Trpaslíků a Démonského cyklu: Tetovaný, což mě hodně potěšilo a v nejbližší době se mi snad podaří pořídit si druhý díl. Jen kdyby nebyly ty knihy tak strašně drahé... -.- 




Jak jsem říkal, všechno proběhlo nějakou moc velkou změnou - druhá polička je toho ještě větším důkazem. Tady vše nějak prošlo vyřazovacím procesem, protože díky nedostatku místa jsem vždy vyřadil knihy, které u mě neměly tak velký úspěch a nahradil jsem je vždy knihami, které jsem právě dočetl a chtěl jsem je mít aspoň chvíli v knihovničce na obdiv. Elyonovu zemi jsem posunul dozadu a místo, které mi vzniklo díky přesunutí, jsem nahradil třeba sérii Anna od Kendare Blake. Z této poličky jsem taktéž přesunul paperbacky, takže se taky jedná o jednu z poliček, na které jsou k nalezení pouze a jen hardbacky - a taky většina knihy od CooBoo, které vlastním (ne-li všechny). Samozřejmě nesmíme zapomenout na Hvězdy nám nepřály, které jsou jakousi dělící hranicí mezi Hraničářem - kde se mi podařilo za celý rok koupit pouze jednu knihu. Hell yeah! - a ostatními knihami, které jsou většinou fantasy žánru. 

Vzadu si taky můžete všimnout pár knih, pro které se bohužel nenašlo místo, ale přesto je mám v oblibě! Taková série Železná víla by si měla zasloužil místo, ale bohužel nemám potřebné možnosti, abych pro tuhle sérii mohl místo udělat... :(( 



A na závěr tady máme třetí a poslední poličku! Tohle je naprostá novinka, protože se mi podařilo překecat mamku a - to především - najít místo pro knížky, které tam na začátku zabíraly místo. Takže jakmile jsem vše vyřešil, okamžitě jsem tam vecpal většinu paperbacků, které doma mám a bylo rozhodnuto, že pokud místo nedojde - což bude asi v nejbližší době -, tak to tak i zůstane. Můžete si třeba všimnou celé série od Trudi Canavan: Trilogie o černém mágovi, Lovkyně snů, nebo první díly do série Hunger games a Nástrojů smrti. Mám v plánu si všechny série rozšířit o nějaký ten další díl, tak uvidíme, jak se mi to podaří... :) ;)

To by bylo asi vše... Vím, že je to vyčerpávající článek na přečtení, ale když už nic, tak si aspoň prohlídnete fotky, no :) 
Přesto všem čtenářům, bloggerům, nebo jednoduše těm, co na tenhle blog zavítali, vše nejlepší, krásné prožití vánočních svátků s těmi nejbližšími a samozřejmě nějakou tu knížku pod stromečkem! :) Mám v plánu napsat ještě nějaký novoroční článek, nebo něco takového, takže Nový rok popřeji až v něm - pokud ovšem nevadí! ;)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. kamaráde, víš, že máš docela malou knihovničku? :D nope, to není přesné, ale, no, čekala jsem více knížek. Asi. :D

    Závidím ti Meč pravdy, kamaráde. Pak Tolkiena a možná Percyho Jacksona... Ale popravdě... to je asi tak všechno. Zvláštní, nemyslíš? :D Ale jinak hezká knihovnička, pomalu se ti rozrůstá. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou... já to už dávno vím :D Ale kdybys viděla, v jakém malém domě žiju, řekla bys, že tohle je ještě hodně místa :D Ono se to na první pohled zdá, že toho hodně není, ale je pravda, že jsi neviděla všechny ty schované knížky... :DD A tos ještě neviděla tu poličku, na které čekají knížky na přečtení... :DD

      Meč pravdy mi musíš závidět. Jinak to ani nejde:3 U PP mi chybí ještě Návrat krále... shame on me!
      Takže nic víc? Vážně? Jsi si naprosto jistá? :D A jo, děkuji:) Rozhodně je to lepší než to, co bylo minulý rok ;)

      Vymazat
    2. Kamaráde, já žiju v bytě a pokoj stále sdílím se svou sestřičkou. A to nepočítám, že máme tři psy a králíka. :D Nemyslím, že jsem na tom o tolik líp než ty. :D
      Sice ti závidím Meč pravdy, ale víš, co jsem dostala na Vánoce? Hru o trůny!!! ♥♥♥ Takže už to tolik nebolí. :D Aspoň ale nějakého Tolkiena doma máš. Já nic. :D Ale už dlouho dělám oči na ten Tolkien box od Arga... :D

      Vymazat
    3. Ale přesto máš doma víc knih, než já. Řekni mi, kde máš tu tajnou komnatu!! Dělej! :D Tak fajn, jsi na tom o něco hůř než já, ale přesto musíš chápat, jaké to je skličující. Tolik nedostatku místa a tolik knih -.-

      Máš důvod závidět. Meč pravdy je naprosto dokonalý! :3 Hru o trůny? Děláš si ze mě srandu, viď? Řekni, že jo... To není fér! :D No ano, Tolkiena doma mám, ale jak jsem ti říkal... stále mi chybí třetí díl! :D Nechápu, jak to můžu tak stále odkládat... -.- Jo, ten jsem viděl! Vypadal dost dobře :3

      Vymazat
  2. Máš parádní knihovničku a některé knížky Ti opravdu závidím! Ale což, až přijdou peníze, tak si taky nějaké další knížky pořídím. Podle toho, co mi zbude po Silvestru a splacení kamarádce za dárky. Nejméně Divergence musím pořídit dříve, než půjde do kin film!
    Docela Tě lituju, že máš na knihy jenom takhle tři poličky, protože pro mne bylo hrozně těžké odsunout starší knihy do té z knihovniček, která je dál od vstupu, tudíž na ni nikdo nevidí. Už to bylo srdce drásající a muset udělat dvě řady? Děsím se toho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Budu držet palce, ať si koupíš nějaké skvělé kousky! :) A samozřejmě! Nevím, jestli Aliance vyjde rychleji než film, ale pokud jo, tak bychom si to měli asi přečíst rychleji, no :)

      Já vím, je to strašné:/ I mě to mrzí, že to musím posouvat dozadu, ale co jiného mohu dělat... Chce to další knihovničku, rodiče o tom ví, ale stále se o tom jenom mluví a skutek utek, no :// Ale když na to nemyslíš pořád, tak se to dá zvládnout... svým způsobem, -.-

      Vymazat

Statistika

TOPlist