neděle 21. dubna 2013

On My Wishlist #8

Meme z dílny Book Chick City

Úkolem tohoto meme je zveřejnit pár knih, které si chci v nejbližší době pořídit. Na toto meme jsem narazil u Syki z Knižního doupěte.
Řekl jsem si, proč bych se do dalšího meme nezapojil. Přeci jen, když zveřejňuji jenom recenze, je to trochu nudné. Musím to nějak oživit! :)

Dívka z nočních můr
Kendare Blake

Mám se k tomuto vůbec nějak vyjadřovat? První díl: Anna krví oděná byla opravdu skvělá duchařská knížka a jakmile jsme zjistil, že druhá kniha vychází jenom o pár měsíců později, řekl jsem si, že knihu si prostě pořídit musím! Sice první díl neskončil nijak otevřeně, takže mě to k tomu netáhne tak, jako u jiných knížek, ale je to čistě ze zvědavosti... K tomu všemu ještě přispěl nový trailer, který se v pátek o 21 hodině večerní objevil. A jen tak mezi námi, tohle je poslední díl série, takže chci mít doma další dokončenou sérii, kterých moc teda není... :D

Video může obsahovat spoilery ohledně prvního dílu, takže zhlédněte pouze na vlastní nebezpečí!
 

14 komentářů:

  1. První díl nebyl takový, jak jsem si představovala, ale druhý by mě určitě zajímal, protože si neumím představit, jak bude příběh pokračovat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se první díl líbil, ale že bych z toho skákal strachy, to taky zrovna ne... :D Ale námět na další díl bude opravdu zajímavý... :D

      Vymazat
    2. To skákání strachy mi tam chybělo, ale jinak tam byly sem tam dobré scénky. Někdy dost nechutné. :D

      Vymazat
  2. Počkám si až budem mať peniaze na obidve knihy a uvidím. Duchárska tématika u mňa ešte nebola, neviem a nechcem si predstaviť aké to bude. Ale tá obálka ma láka stále rovnako mocne. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je náhodou chytré... Že mě to nenapadlo hned? :D No, nečekej nic extra, ale zase nic hrozného... Prostě takový příběh pro 3,5/4 hvězdiček ;) Jop, ty obálky jsou skvělé! :3

      Vymazat
  3. Anna sa mi hrozne páčila a na túto knihu sa teším strašne, strašne moc, tak dúfam, že nesklame ;) Ale obálka sa mi páči menej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Mě se náhodou obálka druhého dílu líbí více, než toho prvního... Nevím, čím to bude :D

      Vymazat
  4. Teprve se chystám na první díl. :) Ale trailer k druhému dílu vypadá moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem rád! :)
      Doufám, že ti neprozradil moc informací...!!

      Vymazat
  5. Tak to áno 8) Rada by som aj ja, po tom konci v 1. dieli si neviem predstaviť dej 2. dielu 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, bude to rozhodně opravdu zajímavé...! :D

      Vymazat
  6. Nemůžu se druhého dílu dočkat. Na rozdíl od Tebe s napětím očekávám, jak to bude pokračovat, jelikož, myslím, že jsem to psala už k recenzi na Annu, mi není jistý Annin další osud. Vždyť na tom konci to bylo nějak tak, že jakoby zmizela, a nikdo neví kam, či tak nějak, ne? A jelikož se Anna stala mou nejoblíbenější postavou, s očekáváním a napětím čekám, jak to s ní dopadne. :)
    Doufám, že bude pokračování strašidelnější než Anna. už při ní jsem měla jednu noční můru poté, co jsem přečetla, jak trhá toho kluka na kusy těsně před spaním, ale i tak bych brala něco... ještě více. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na začátku myslel, že Annu budu nenávidět a že bude prostě postavu, po které toužím, aby ji Cas zabil. :D Nakonec jsem si ji ale oblíbil a to, jak ji Cas jednou křivě obvinil, mi bylo doslova proti srsti...!
      Mě se nejvíce líbil ten chlápek s tou sešitou pusou... :3

      Vymazat
    2. Já mám slabost pro takové pokřivené charaktery, takže ještě před přečtením jsem si říkala, že si zabijáckou Annu oblíbim. Ale nakonec se tak stalo kvůli zcela jiným aspektům. :

      Vymazat