Waiting on Wednesday

srpna 26, 2012


Waiting on Wednesday je týdenní meme, pořádané Breaking the Spine. Cílem tohoto meme je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst. Já si to ale tak trochu poupravím, že sice články přidávat ve středu budu, ale rozhodně né pravidelně. Vždy se stane, že na něco zapomenu a přes školní rok toho bude až až…

Elsewhere
Gabrielle Zevin
288 stran, Square Fish

Liz Hallová se ve svých patnácti letech ocitla Jinde. Žije se
tu podobně jako na Zemi, ale vlastně úplně jinak. Lidé zde
nestárnou, ba naopak. Liz ale stárnout chce. Chce, aby jí bylo
šestnáct, chce si udělat řidičský průkaz, chce dodělat školu.
Bude se však muset smířit s tím, že to není možné, a že bude
muset odteď žít zcela jiným životem. Tedy, dá se vlastně mluvit o životě?
Tato kniha získala desítky mezinárodních ocenění a ocitla
se v užším výběru na prestižní Carnegie Medal.

Tato kniha se mi zdá velice zajímavá, i když česká anotace je velice... podivná. Slyšel jsem, že se některým kniha velice líbila a proto jsem tuto knihu musím zkusit i já. :)

You Might Also Like

0 komentářů

Statistika

TOPlist