Měsíční chvástačka: Červenec 2012

srpna 27, 2012


Tak, MCH je opět zde s koncem měsíce. No, na to, že byly prázdniny jsem získal dosti pěkné kousky :)
P.S.: Mrzí mě ale pomyšlení, že je již polovina prázdnin. Už jenom 1 měsíc = 4 týdny = 31 dní a opět se ze mě stane člověk školou povinný. Nu což, ten rok (doufám) nějak vydržím :)


Mesáčna chvástačka je něco jako součet všech knih. Tuto akci začala autorka blogu Judit. Později se MCH roznášela do všech blogů jako nákaza :D Nakonec se dostala i na můj blog.

 Jak jsem již říkal, v měsíční chvástačce (zkráceně MCH) jde o to, že si na svůj blog nebo web zveřejníte jakýsi seznam knih, které jste za určitý měsíc dostali, sehnali atd... Více info ZDE
Do MCH patří pouze knihy:
Zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

Prázdniny začaly a s nimi také 2 měsíce čtení ;) (Ale ne intenzivního). Sice se přes tento měsíc odjíždí na dovolené a další zájezdy, dá se také sehnat nějaké pěkné kousky. Uvidíte sami =) Moje sbírka není sice tak veliká, jak minuly měsíc ale přesto jsem na tyto kousky hrdý :D
  
Knihy zakoupené:
Novicka (Trilogie o černém mágovi #2) - Trudi Canavan

Knihy darované:
Královna elfů (kniha #1) - Bernhard Hennen

Knihy vyhrané:
Padlí andělé a Leviatan (Padlí andělé #1) - Thomas E. Sniegoski

Recenzní výtisky:
Vstříc temnotě (Lovkyně snů #2) - Lisa McMann

A nakonec foto:



You Might Also Like

0 komentářů

Statistika

TOPlist