Přelétavá květnová soutěž: Vyhodnocení první etapy

května 07, 2013


Tak... První etapu jste někteří zvládli na vábornou! Za celou dobu se sem tam objevily některé chyby, ale i špatné odpovědi a další věci. Za vzniklé problémy se samozřejme omlouváme, ale dohlížet na více jak 50 a více zúčastněných dává opravdu někdy zabrat... :D 

Abych řekl pravdu, nečekal jsem, že se vás tady sejde tolik... Celkem 67 soutěžích a to je teprve první etapa! Ještě pořád sem tam přibývá někdo přibývá, takže konkurence každou chvíli roste...! Ještě jednou zde přikládám správné odpovědi všech 6ti dnů: 

1. den: Harry Potter
2. den: Geralt z Rivie
3. den: Richard Cypher; Kahlan Amnell
4. den: Gandalf Šedý/Bílý
Bonusovka: Tyrion Lannister
5. den: Percy Jackson; Poseidon
6. den: Saphira

Jelikož nechci zasahovat do aktuální tabulky, která bude platit i pro další etapy, rozhodl jsem se vytvořit tabulku novou, která slouží pouze k vyhodnocování míst. Tato tabulka se bude aktualizovat každý sedmý den, tudíž v den, kdy se vyhodnocuje etapa. Tato tabulka je k nalezení na tomto odkazu.

Jenom opět připomínám, že pro druhou etapu se budete muset přestěhovat na Davidův blog, kde na vás budou čekat další otázky! Držím palečky ať jsou vaše odpovědi správné a za týden opět zde, u mě na Magician's Book! :)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tak aspoň 2 bodíky mám :)) Lepší něco, než nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to vůbec nevadí!! Máš před sebou ještě tři týdny, během kterých si můžeš skoré zase nahrát! :)

      Vymazat
  2. :D Suprová soutěž, to jsem zvědavá, kdo to nakonec vyhraje. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme a abych se přiznal, na to jsem zvědavý taky! :D

      Vymazat

Archiv blogu

Statistika

TOPlist