On My Wishlist #9

května 29, 2013

Meme z dílny Book Chick City

Úkolem tohoto meme je zveřejnit pár knih, které si chci v nejbližší době pořídit. Na toto meme jsem narazil u Syki z Knižního doupěte.
Řekl jsem si, proč bych se do dalšího meme nezapojil. Přeci jen, když zveřejňuji jenom recenze, je to trochu nudné. Musím to nějak oživit! :)

Chrám větru 
Terry Goodkind

Abych řekl pravdu, tuhle knihu potřebuji. Jsem už ke konci třetího dílů a mám takové špatné tušení, že právě další díly potřebovat budu! Terry Goodkind totiž píše velice zajímavým stylem a pro ty, co fantasy zbožňuji, to doporučuji. I když se může zdát, že příběhy o záchraně světa jsou už ohrané, právě zde se to stát nemůže. I sebemenší věci dokáže Goodkind ve svých dílech otočit o tři sta šedesát stupňů. A právě proto se mi jeho díla líbí! A o krásných obálkách nemluvě.... :) Tohle je snad jedna z těch málo sérii, které mají více jak pět dílů a já je budu mít snad kompletní... Přeci jen, autor dokáže vždy něčím překvapit! 
A co pěkného byste si rádi pořídili vy? ;)

You Might Also Like

0 komentářů

Archiv blogu

Statistika

TOPlist