Nakladatelský maraton #2: Knižní Klub

prosince 18, 2012


Jste velice znudění si jen tak počítat knihy, které máte v knihovničce od jednotlivých nakladatelů? Já taky, nemyslete si. Jenže co kdyby se k tomuto nudnému počítání přidalo trochu legrace a udělal by ses z toho projekt? Doufám, že nebudu sám, kdo se k Nakladatelskému maratonu přidá. ;) Tento projekt pořádá Verča z Books and Smile.

Druhé nakladatelství v pořadí je mé oblíbené: Knižní klub! :) 


Knižní klub, stejně jako ostatní patří mezi mé oblíbené nakladatelství díky jejich široké škále žánru knih, tak i titulů, které u nich vycházejí, vycházely a vyjdou. Mrzí mě ale, že počet knih, který od KK mám, je pouhých třináct knih. Stejně jako u Fragmentu, i KK jsem velice vděčný, že s nimi mohu spolupracovat! :) 


Vše to začalo knihou Alchymista, kterou jsem si jednou koupil v Librexu za poukázku, kterou vždy dostáváme na konci šk. roku. Tahle kniha se mi opravdu moc zalíbila a já začal skupovat další díly, dokud jsem se nedostal do období, kdy jsem musel čekat, než další díly vyjdou. Bylo to pro mě utrpení, ale teď už mám doma poslední díl, takže se konečně (!) dozvím, jak to vše skončilo. :D 

Mezi další titul, který se mi podařilo dostat, byla kniha Proroctví sester. K této jsem se ale bohužel ještě nedostal z nedostatku času a hodně příprav okolo 7. ledna... 

Nejcennější knihou, kterou v sbírce od Knižního klubu mám, je asi série o Železné víle. (Železný král | Železná dcera) Abych se přiznal, že začátku jsem se bál do něčeho takového jít, ale teď vím, že to chyba nebyla :) Už teď se těším na další díl o Meghan. 

To, co mě ale opravdu udivilo bylo to, že mi KK nabídlo knihu Mrazivé ticho (recenze) Byl to opravdu zvláštní pocit číst něco, co ještě prakticky ani nevyšlo. Ještě teď jsem si na to nezvykl :D Za všechny knihy jsem ale KK opravdu moc vděčný. Ať už za recenzní výtisky, nebo normální knihy. Už teď vím, že se chystají vydat mnoho skvělých titulů a doufám, že to nějak do té doby vydržím! :D

A na závěr je tady série o Inkoustovém srdci, kterou jsem si pořídil za skvělou cenu 90,- KČ za kus. No neberte to! :D První díl jsem viděl zfilmovaný a nemohu si stěžovat. Děj se mi líbil a věřím, že kniha bude ještě lepší!  Z nedostatku času jsem se k tomu ale ještě nedostal, což mě opravdu moc mrzí...

Tohle by bylo asi pro tento díl Nakladatelského maratonu vše. Více knih bohužel nemám... Věřím ale, že se to napraví! :)




You Might Also Like

8 komentářů

  1. To je pěkná sbírka, závidím Kněžku a Železného krále :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Kněžka je zatím skvělá! Jenom bych si měl dát asi re-reading celé série :D Po roce jsem skoro zapomněl, o co tam jde :D

      Vymazat
    2. Já jsem právě nedávno začala číst, aby mi to hezky vyšlo i s tím posledním dílem, teď dočítám Čaroděje :)

      Vymazat
    3. A...? Líbí? Doufám, že ano :) btw... V nejbližší době by se tady mohl objevit rozhovor s autorem! :)

      Vymazat
  2. Ja mám od nich Hex Hall sériu 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Toto nakladatelství jsem si také velmi oblíbila, dokonce jsem se přihlásila do toho knižního klubu, kde dostávám katalogy a tak. :) Bohužel je to asi měsíc zpátky, tudíž mám doma opravdu málo knih, ale opravdu stojí za to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Já knih mám taky málo, ale to, co mám si vážím. :) Stejně jako u všech knih od jiných nakladatelství :)

      Vymazat

Statistika

TOPlist