Autorské šílenství #2

prosince 10, 2012

Projekt pořádaný Wolfem Dravenem z Wolf Draven Dream Bookshelves

Příspěvek by měl obsahovat vyfocenou hromádku knih popřípadě poličku s těmito knihami od jednoho autora, které máte doma. Můžete se o těchto knihách nebo o autorovi i rozepsat, vše je jen a jen na vás.
Každý dál se ani nemusí objevovat v nějaký pravidelný den v týdnu, klidně to může být velmi nepravidelná rubrika. Záleží jen na vás, jestli a kdy budete mít chuť se zapojit.

Vybrat dalšího autora, od kterého mám více jak dvě knihy bylo dost těžké. Mám hodně oblíbených autorů a často mám od nich pouze dvě knihy, které nesplňuji tohle minimum. Po dlouhém přemýšlení a přemýšlení před knihovničkou jsem ale nakonec vybral australskou spisovatelku: Trudi Canavan!


Abych se přiznal, o autorce jsem ještě před pár lety neslyšel.  Ani si už nepamatuji, jak jsem se k autorce a knihám samotným dostal. Teď ale vím, že to nebyla ztráta času! ;) 

Trudi Canavan si vytvořila svůj svět (stejně jako mnoho autorů fantasy). Nový svět, který není plný studentů magických škol, každý má hůlku a sovu na rameni. Ano, v jejím světě je sice škola magie, ale úplně rozdílná od té, co vytvořila paní Rowlingová. Je to zase něco nového a ti, co mě znají ví, že se do nových věcí rád pouštím. 

Autorčin styl psaní se mi opravdu moc líbí. Dokáže popsat nedůležité věci vtipně a přitom dokázat to, aby se čtenář po pár stránkách nenudil. Dokáže překvapit, stejně jako dojmout, nebo naštvat v určitých situacích. Její knihy jsou plné toho, co by měla správná fantasy mít. 

Doufám, že se mi podaří sehnat další její knihy, protože její díla jsou prostě... boží! :) Mohu s radostí potvrdit, že si Trudi cenu knihy opravdu zasloužila! :)  



You Might Also Like

0 komentářů

Statistika

TOPlist