Jedno malé Proroctví... | GIVEAWAY

července 09, 2014


Po dlouhém slibování je to zde. Už několikrát jsem psal, že pro Vás, mé milé čtenáře, chystám soutěž. Chvíli mi trvalo, než jsem přišel na to, o jaký nádherný kousek by se vlastně mohlo soutěžit. Nakonec mi ale do oka spadla jedna, která by se mohla mnohým docela líbit. O knihu jsem si zažádal ještě před koncem školního roku, ale kvůli tomu, že výhra stále ne a ne přijít, můj plán, že by se soutěžilo hned poslední den školy, nevyšel. Docela mě to mrzí, protože právě tímhle jsem chtěl oslavit léto, vysvědčení a napravit to, že na blogu moc soutěží nepořádám. Když jsem ale čekal, než balík dorazí, všiml jsem si, že facebooková stránka Magician's Book získala již 300 "LIKE" (za což ještě jednou děkuji Cathy z Mezi nebem a peklem) a v tu chvíli mě hned ťuklo, že i tenhle malý úspěch je potřeba náležitě oslavit. A proto jsem spojil dobré s užitečným a rozhodl se vytvořit soutěž, která bude jak na oslavu 300 fanoušků, tak stejně na začátek prázdnin - sice se zpožděním, ale co už. A protože já už symbolicky tyto dvě věci oslavil, napadlo mě, že nějaký ten dárek byste si za ty nervy, které se mnou máte, zasloužili tentokrát Vy! Nechme tedy planých řečí a pojďte se podívat, o co vlastně budete soutěžit...


Pravidla soutěže: 
  • Soutěž je pro Českou republiku
  • Podmínkou zařazení do losování je vyplnění formuláře.
  • Probíhá ode dneška, tudíž 9. 7. 2014 do 14. 7. 2014. UPDATE: Soutěž prodloužena do 16. 7. 2014 
  • Vítěz má 48 hodin na to, aby reagoval na vítězný mail. Pokud se do stanovené doby neozve, losuji znovu. 

Úkol: 
Představ si, že jsi se narodil/a jako polobůh. Žiješ normální život, studuješ střední školu a chodíš ven s kamarády, ale dobře víš, že tvůj život není úplný. Protože rodiče ví, kým jsi, sdělí ti, že si v šestnácti letech musíš vybrat jednoho z řeckých bohů, zasvětit mu svůj život a za to dostaneš od tohoto boha určité schopnosti. Jakého boha by sis vybral/a? Proč? Jaké schopnosti by jsi chtěl/a? A na závěr: Co by jsi s těmito schopnostmi udělal/a? Zachránil svět a stal se největším hrdinou, nebo by ses zaprodal/a zlu a tím se tak stal/a správným padouchem?

A to nejdůležitější: O jakou knihu se bude soutěžit? 
Šestnáctiletá Helen Hamiltonová si odmalička bolestně uvědomuje, jak moc se liší od svých vrstevníků – nejen nezvyklou výškou, ale i schopnostmi. Umí například superrychle běhat a má nadlidskou sílu. Zároveň se bojí, že tyhle její „abnormality“ značí, že je nějaká zrůda, a tak se snaží co nejvíc splynout s davem, nevyčnívat. Což je minimálně při její výšce opravdu těžké. Pak ale na americký ostrůvek, kde žije, zavítá početná rodina Délosových a obvykle mírná a klidná Helen přecitlivěle reaguje na jakoukoli zmínku o nich, přestože je vůbec nezná. Její okolí, táta, nejlepší kamarádi Claire a Matt, ji nepoznávají a nechápou, co se děje. Jenže rodina Délosových Helen nepřinese jenom neklid, ale taky jí pomůže zjistit, co je vlastně zač. Že není žádné monstrum, ale stejně jako atraktivní, výjimečně chytří a sportovně nadaní Délosovi pochází z linie potomků řeckých polobohů…

Knihu do této soutěže věnovalo nakladatelství CooBoo, kterému ještě jednou velice děkuji! Omlouvám se taktéž Slovákům, že soutěž není otevřená i pro Slovenskou republiku, ale bohužel teď nemám dostatek peněz, abych platil poštovné. Ovšem, není důvod být hned smutný, protože v září nás čekají druhé blogové narozeniny! Tentokrát ve větším stylu, než byly ty první! :) Ovšem, nebudu vás již zdržovat a proto mohu pouze popřát hodně štěstí, hodně inspirace při vyplňování formuláře a taktéž vám chci na závěr poděkovat. Vězte, že bez vás by blog nebyl tam, kde je teď! :)

UPDATE 2: A kdo se tedy stane šťastným majitelem Proroctví? 
Ještě než přejdu k samotnému vyhodnocení soutěže, chtěl bych všem poděkovat za účast v této soutěži - vím, že pro některé muselo být vyplnění otázky docela těžké. Do pondělí se vás zúčastnilo pouze jedenáct, což bylo velice malé číslo a přišlo mi to docela i líto, protože když jsem vyhlásil, že soutěž prodlužuji, uvědomil jsem si, že asi ne všichni se o giveaway dozvěděli... Stejně tak vám chci ještě poděkovat za knižní tipy - o některých jsem ani nevěděl! Myslím, že můj "to-read" list se díky vám zase rozroste o nějaký ten skvělý titul! :) Dobrá, dobrá, vím, že už se asi chcete dozvědět, kdo je tím šťastným... nebo spíše tou?

Za pomocí stránky Random.org jsem vylosoval číslo 21... 

A kdo se pod tímto kouzelným číslem skrývá? 

Tímto chci pogratulovat Katy Chan k výhře knihy Proroctví, které ji v následujících dnech dorazí domů! Pokud jste ale nevyhráli, určitě není důvod zoufat, či být smutný, protože přesně za 60 dní se budou konat druhé blogové narozeniny, kde budete mít na soutěžení a zvýšení svých šancí celé dva týdny! :)

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Ehm... Ja by som bola zlá, každý by sa ma bál a prvé, čo by som spravila by bolo zničenie všetkých zlých kníh, počnúc touto :D To je neskutočná kravina, tiež som rozmýšľala, že ju dám do súťaže :D
    Inak gratulujem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, že jsem si myslel, že si vybereš zlou stranu? :DD Ani nevím proč, hele...!:D No já si ji nekoupil, ani nedostal na recenzi - čistě soutěžní výtisk :) A nečetl jsem, takže nemohu soudit :D :)
      Děkuji!!! :)

      Vymazat
    2. Asi ma už poznáš :D Ale keby zbavím svet zlých kníh, tak by som spravila vlastne dobrý skutok, takže... Možno by som ich dávala ľuďom povinne čítať :D To by som bola potom zlá!

      Vymazat
    3. Asi jo, možná jsem tě už prokoukl! 8)
      No jak se to vezme... ale víš, že každý má jiný vkus :D Co by se stalo, kdyby někdo odstranil knihy, které bys milovala a jiný nenáviděl? oO :O

      Vymazat
    4. Vtedy by som naozaj ukázala, aká viem byť zlá :D Dotyčný by to už nerozdýchal :D Veď čo má čo niekto odstraňovať knihy, ktoré milujem? :D

      Vymazat
    5. Ano, věřím, že v tom okamžiku asi ano :D Jenom nerozdýchal? :D Dobrá, dobrá, ty jsi tady ta zlá :DD

      Vymazat
    6. Možno by predtým bolo aj nejaké to mučenie, záleží od toho, koľko času by som na to mala :P
      Konečne si to pochopil. Dobrý chlapec. Misia splnená :D :D

      Vymazat
    7. Hoho... s tebou si asi není radno zahrávat, co? :D
      Tse! :D

      Vymazat
  2. Rozhodně bych se zasvětila nějakému dobrému Bohu, neumím být zlá a proto bych nechtěla po svém boku zlého Boha. Co bych udělala se svými schopnostmi? Pokusila bych se jimi zrušit války ( ano, i na mne zapůsobilo co se stalo našim vojákům v Afghánistánu), hlad a chudobu. Prostě štěstí, radost a lásku pro celý svět. :):D

    OdpovědětVymazat

Statistika

TOPlist