Třicetidenní knihobraní #15

června 30, 2013


Třicetidenní knihobraní je projekt od VeEee, jehož cílem je každé dva dny zveřejnit článek s knihou na dané téma. Kniha musí být v knihovničce - ať už mé, nebo rodinné - nebo ve čtečce. Knihy se nesmí samozřejmě opakovat.

29. - 30. června
15. Kniha, u které bych vážně ocenil dotisk
Většina knížek, které doma mám, pokračovaní mají. Někdy jdou těžko sehnat, někdy lehčeji, ale pokračování mají. Až na jednu. O knize jste už určitě slyšeli, protože to opakuji stále dokolečka a já to zopakuji opět. Chci pokračování Potomků Amarida! Teď! Hned! :D Jenže já vím, že se to nestane...


Tahle kniha byla prostě skvělá! Dostal jsem ji zadarmo, protože se ji chtělo podle všeho FP zbavit, takže při nákupu nad nějakou částku byla prostě zdarma. Já se do ni ze začátku pustit nechtěl, protože... byla divná. Na internetu skoro neexistovala a řekl jsem si, že nebudu pokoušet osud. Když jsem se k ní ale dostal, příběh byl tak skvělý, že... Že jsem knihu dočetl během pár dní! Jasně, pár měsíců jsem vyhlížel pokračování, protože jak kniha skončila? Otevřeně!
Pokračování ale nebylo. To mi bylo divné a proto jsem napsal do Fantom Printu a zeptal se na situaci. A jak to skončilo? Kniha se pokračování nedočká. A proč? Protože ji nikdo nekupuje! Ale no ták, lidi! Nevíte, o co přicházíte. Na knihu se budu snažit napsat recenzi a snad vás nějak nalákám na to, abyste si knihu přečetli a věděli, že by tahle sérii pokračování v češtině potřebovala! Jenomže to, aby se druhý díl vydal, se asi nikdy nestane... Hold, někteří neumí ocenit kvalitu :P :X



You Might Also Like

0 komentářů

Statistika

TOPlist