Měsíční chvástačka: Únor 2013

března 02, 2013


Mesáčna chvástačka je něco jako součet všech knih. Tuto akci začala autorka blogu Judit. Později se MCH roznášela do všech blogů jako nákaza :D Nakonec se dostala i na můj blog.

Jak jsem již říkal, v měsíční chvástačce (zkráceně MCH) jde o to, že si na svůj blog nebo web zveřejníte jakýsi seznam knih, které jste za určitý měsíc dostali, sehnali atd... Více info ZDE
Do MCH patří pouze knihy:
Zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

Sice jsem si řekl, že bych si žádné knížky neměl kupovat, ale přesto jsem ten slib nedokázal dodržet. Neustále jsem si říkal: "Jo, tahle knížka bude dobrá. Požádám si o ní." A jak to skončilo? Z mého předsevzetí nepořídit si žádnou se vyklubaly tři recenzní výtisky, jedna výhra a koupená kniha. Tohle se stalo, když jsem si nic nepřál. Bojím se už jenom představy, jak to skončí, když si to přát budu. :D Na fotce chybí Hvězdy, protože naše milovaná Katrinka je má u sebe. A dobře ví, co se stane, když je nepřinese! :D

Knihy zakoupené:
Anna krví oděná (Anna #1) – Kendare Blake

Knihy darované:
No jo, nikdo na mě nemyslel xP

Knihy vyhrané:
Nepřítel mého nepřítele (Bavettovi #2) – Kateřina Petrusová

Recenzní výtisky:
Deklarace smrti (Deklarace #1) – Mariane Curley
Hvězdy nám nepřály – John Green




You Might Also Like

21 komentářů

  1. Moc pěkné knihy. :) Anna krví oděná vypadá vážně luxusně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a souhlasím. Anna vypadá kdekoli na fotce luxusně :D ;)

      Vymazat
  2. Tu záložku, co máš v Anně mám taky! Naprosto boží - vždy ji používám, když si udělám kávu. :)
    Jinak na Deklaraci se časem chystám, i přesto, že tobě se dvakrát nelíbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo no... Ta záložka je vážně skvělá! :)
      Chystej, chystej :) Že se nelíbila mně neznamená, že se nebude líbit tobě ;)

      Vymazat
  3. Samé super kousky a mám to podobě jako Ty, nic si nekoupím a pak jenom tohle a tohle... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsi tu Annu přečetl ááánebo ne? Nevšimla jsem si tu recky, tak jestli mi to třeba neuniklo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, ještě nečetl. Ta záložka je mamky :D ;)

      Vymazat
  5. Anna na mě vyskakuje všude! Musím přesvědčit rodiče, aby mi na ní přispěli. Je příšerné, být ve finanční krizi a nevědět, za kterou knihu to utratit dřív. :)
    Nicméně, tyhle kousky vypadají báječně, do jednoho.
    A na Únor jsem si taky dala předsevzetí, že si nekoupim ani jednu knihu... a nakonec se z toho vyklubaly asi tři. Takováhle plány prostě nelze dodržovat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Anna vykoukne všude! Ale od té doby, co jsem si ji koupil, jsem ji ani jednou nezahlédl... Zajímavé... :D

      Asi máš pravdu. Jednou jsem si taky slíbil, že dokončím všechny rozečtené série. A jak to skončilo? Rozečetl jsem dalších pět :D

      Vymazat
    2. To je opravdu zvláštní... asi se vydala na nějakou vlastní pouť... třeba by mohla doletět až ke mně. :D
      Jo, a to, že dokončím všechny série jsem si řekla taky... doteď to nemám hotové. :D

      Vymazat
    3. Myslíš? Ona doletí, když si připravíš cca. 300,- v knihkupectví :D

      No... Ehm... Myslím, že u mě je to stejné :D

      Vymazat
    4. Taky že připravím... ale bude muset počkat, první si ty penízky šetřím na Vlčí krev. :) Když už půjdu do Prahy na křest, tak abych si to tam rovnou pořídila. :)

      Vymazat
    5. Tak tím pádem to má přednost! Křest je přednější, než nějaká Anna na tripu! :D ;)

      Vymazat
    6. Áno. Navíc, bude to moje první křest (ach, jak já promarňovala život...), takže to je obzvlášť důležitější. :)

      Vymazat
    7. Já si pamatuji svůj první křest... Byl to opravdu skvělý zážitek! Přeju ti to! ;)

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. A Katrinka ti knížku vrátí, jakmile se vrátí do školy ;)

    OdpovědětVymazat

Statistika

TOPlist