On My Wishlist #4

listopadu 03, 2012

Meme z dílny Book Chick City
Úkolem tohoto meme je zveřejnit pár knih, které si chci v nejbližší době pořídit. Na toto meme jsem narazil u Syki z Knižního doupěte.
Řekl jsem si, proč bych se do dalšího meme nezapojil. Přeci jen, když zveřejňuji jenom recenze, je to trochu nudné. Musím to nějak oživit! :)

Krvavá církev by Terry Goodkind

Někomu se tato série může zdát až moc fantasy. Ona taky taková je. Je to správné dílo, ve kterém vystupuje  hodně postav, je obsáhlá a děj se do 300 stránek vměstnat nejde. Celá série vyniká svou propracovaností a já nemohu odolat dalším dílům! Goodkind si prostě vytvořil skvělý svět, do kterého zasadil ještě lepší příběh a to vše ještě zlepšuje atmosféru bojů, zvratů a lásky... :) Tuhle knihu si prostě pořídit musím! A varuji vás... Jestli máte rádi opravdu skvělé fantasy, jakmile se jednou začtete, nebudete moci přestat ;) 



You Might Also Like

4 komentářů

  1. Já zatím přečetl jen první díl, ale na ty další se určitě chystám. Je to opravdu klasika i když se někomu mže zdát rozvleklá tak je kvalitní a baví.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle sérii jsem zatím nečetla, ale doufám, že to nebude dlouho tvrat a budu patřit k těm, co sérii nemají na seznamu to-read, ale na tom: přeteno. :)
    Knížky s hodně postavama a obsáhlým dějem jsou báječné. A co se týče toho varování, právě to mě utvrdilo v tom, že se budu muset přeptat v knihovně, zda knížku mají. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, ať se tak rychle stane! ;)
      Musím souhlasit. No skvělé! Budu rád, když se kvalitní dílo dostane dále a dále... ;) Jenom btw... první díl je "První čarodějovo pravidlo" ;)

      Vymazat
  3. Chci se do toho pustit, ale nějak jsem se ještě nerozhoupal. Říkáš, že to stojí za to, jo? Viděl jsem seriál, ale knihy jsou knihy!

    OdpovědětVymazat

Statistika

TOPlist