Literární deník #2

září 10, 2012


Tak... Propadl jsem i já! Stejně, jako Temnařka jsem se rozhodl zavést si svůj LITERÁRNÍ DENÍČEK. Je pěkné mít přehled, co stihnete za týden napsat, ne? =)

Oč vlastně jde? (Citace z blogu. Proběhla malá úprava)
''Každý den si pro sebe napíšu na čem zrovna pracuji, počet napsaných znaků, dobu, po kterou jsem se věnoval práci a nějakou osobní poznámku. Každou neděli v noci seznam zveřejním...''


Já si to ovšem trochu poupravím pro sebe. Stejně jako Katrinka. Taktéž jako ona nebudu dny vynechávat, protože bych je asi zapomněl. Začnu dělat hodně věcí... Však to znáte :D Každé pondělí budu tyto deníčky přidávat. (Někdy se stane, že už i v neděli večer) Někdy si k článkům přidám své poznámky ;) Takže, kochejte se! :)
P.S.: Doufám, že se tento nápad zalíbí i ostatním a budou také v tomto Temnařčtina projektu pokračovat :) Budu také doufám, že budete psát do komentářů, jak na Vás celý projekt působí a také můžete vložit odkaz na svůj vlastní Literární deníček :)

3.9. 2012
Práce na: Firianovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 7 805/11 594
Čas: 2 hodiny 4 minuty
Pozn.: Je to namáhavé jak na osobu, tak na čas!

4.9. 2012
Práce na: Firianovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 0
Čas: 0 minut
Pozn.: Lenivost…

5.9. 2012
Práce na: Firianovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 0
Čas: 0 minut
Pozn.: Je škola a mě se nechce! :D

6.9. 2012
Práce na: Firianovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 0
Čas: 0 minut
Pozn.: Opět lenivost a mě se (abych se přiznal) nechce. 

7.9. 2012
Práce na: Firianovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 0
Čas: 0 minut
Pozn.: Zítra se k tomu dostanu. Určitě! :)
                                                    
8.9. 2012
Práce na: Firianovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 10 491/17 232
Čas: 3 hodiny 3 minuty
Pozn.: No,konečně jsem dodělal další kapitolu. Já myslel, že při škrtech se počet znaků zmenší a né zvětší!

9.9. 2012
Práce na: Firianovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 0
Čas: 0 minut 
Pozn.: Opět zde vládne nuda... 

You Might Also Like

0 komentářů

Statistika

TOPlist