Literární deník #1

září 03, 2012


Tak... Propadl jsem i já! Stejně, jako Temnařka jsem se rozhodl zavést si svůj LITERÁRNÍ DENÍČEK. Je pěkné mít přehled, co stihnete za týden napsat, ne? =)

Oč vlastně jde? (Citace z blogu. Proběhla malá úprava)
''Každý den si pro sebe napíšu na čem zrovna pracuji, počet napsaných znaků, dobu, po kterou jsem se věnoval práci a nějakou osobní poznámku. Každou neděli v noci seznam zveřejním...''

Já si to ovšem trochu poupravím pro sebe. Stejně jako Katrinka. Taktéž jako ona nebudu dny vynechávat, protože bych je asi zapomněl. Začnu dělat hodně věcí a potom... Však to znáte :D Každé pondělí budu tyto deníčky přidávat. (Někdy se stane, že už i v neděli večer) Někdy si k článkům přidám své poznámky ;) Takže, kochejte se! :)
P.S.: Doufám, že se tento nápad zalíbí i ostatním a budou také v tomto Temnařčtina projektu pokračovat :) Budu také doufám, že budete psát do komentářů, jak na Vás celý projekt působí a také můžete vložit odkaz na svůj vlastní Literární deníček :)

27.8. 2012
Práce na: Findnovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 12 005 
Čas: 2 hodiny 6 minut 
Pozn.: Tak, jedna z hlavních věcí dopsána. Teď už jenom provést rituál a hlavní úkol družiny je hotov!   

28.8. 2012
Práce na: Findnovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 6 042
Čas: 1 hodina 15 minut 
Pozn.: Rituál proveden!

29.8. 2012
Práce na: Findnovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 37 306 
Čas: 5 hodiny 25 minut
Pozn.: A v tento slavnostní den mohu prohlásit, že se kroniky Ankaru zavírají! :)  

30.8. 2012
Práce na: Findnovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 8 719
Čas: 1 hodina 35 minut
Pozn.: Nakonec jsem se rozhodl dodělat ještě jednu spešl kapitolu o Alaronovi. Co a jak a takové ty věcičky z jeho života :)

31.8. 2012
Práce na: Findnovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 1 912; 7 876/10 299
Čas: 12 minut + 1 hodina 27 minut
Pozn.: Potřebuji Vám vysvětlit, jak to bude nyní pokračovat. Knihu jsem dopsal a nyní již nebudu psát počet napsaných znaků, ale počet znaků PŘED a PO úpravách. Takže vzorec je takovýto: Počet znaků před úpravou/po úpravě. Řadí se to po jedné kapitole, takže když tam bude více čísel, znamená to více kapitol.
                                                    
1.9. 2012
Práce na: Firianovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 12 364/14 428
Čas: 1 hodina 14 minut
Pozn.: Ty opravy jsou tak nudné! Kdo to má pořád přepisovat? Já snad!? :D

2.9. 2012
Práce na: Firianovo Tajemství
Počet napsaných znaků: 0/0 
Čas: 0 minut 
Pozn.: Dneska jsem si dal trochu oddychu... :) 

You Might Also Like

0 komentářů

Statistika

TOPlist