CooBoo-A-Thon | Recenzujeme o sto+šest

července 19, 2013

Ano, tohle je poslední článek do CooBoo maratonu pořádaného Abyss. Už jste shlédli mou knihovničku, stejně jako viděli žebříček nej CooBoo knih. Víte, že toho od tohoto nakladatelství nemám moc, ale co se dá dělat. A já se chtěl maratonu zúčastnit, takže mi to ani tak moc nevadí. Sliboval jsem vám článek, kde budete moci najít odkazy na všechny recenze na CooBoo knihy. Takže, tady je!

Divergence | RECENZE
Rezistence | RECENZE
Jsem roztříštěná | RECENZE
BZRK | RECENZE
Střípky duší | RECENZE
Padlí andělé 1 | RECENZE

Některé recenze jsou starší a ještě z doby, kdy jsem si nedokázal určit pevně stanovený styl recenzí, takže se za případné chyby a nesmysly omlouvám... :) To víte, neměl jsem sílu ty staré recenze opravovat... Ať každý vidí ten postup, který jsem za necelý rok toho blogování udělal!
Tímto ale také prohlašuji, že jsem CooBoo-A-Thon úspěšně splnil v termínu! Všechny články samozřejmě můžete najít zde. :)

You Might Also Like

0 komentářů

Statistika

TOPlist